Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2015, 21:56   #55
kitty_
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2013
Berichten: 27
Vandaag zijn we bij de orthomoleculaire therapeute geweest. Zij heeft met behulp van de radts methode mijn lichaam doorgemeten. Geen grote bijzonderheden, schildklier, vitamines, bloed, hormonen allemaal in orde.
Er is wel uit gekomen dat mijn lever het erg zwaar heeft met het verwerken en afgeven van de afvalstoffen. Dit kan ook wel verklaren waarom ik af en toe geen energie heb. Gevoel dat ik de hele dag wel in mijn bed kan liggen.

De therapeute gaf aan dat het lichaam draait op It's All About Energy Als je kijkt hoe je lichaam de energie verdeelt in cirkels dan zit pas in de laatste cirkel de haren.

Mijn lichaam moet alle zeilen bij zetten om de lever te ondersteunen bij het verwerken afgeven van de afvalstoffen, waardoor het mogelijk zou kunnen zijn dat er geen energie is voor de haren. Een mens kan als het moet namelijk zonder haar leven. Vandaar dat het lichaam daar dan geen energie aan kwijt wil, als het hard ergens anders voor nodig is.

Qua voeding patroon was alles in orde. In elk geval geen melk en soya melk. Maar dat dronk al niet.

Voor nu heb ik voor 4 weken MSM (methylsulfonylmethaan) van bonusan, Dat schijnt de lever te ondersteunen bij het werken van de afvalstoffen. En glutamine poeder. Daarbij wat minder intensief sporten dus geen 100% geven maar 70%. En wat druppels door het water.

Therapeute gaf aan dat als het lichaam weer op orde is qua energie en afvalstoffen beter verwerkt kunnen worden dat het misschien het haaruitval stopt en de haren weer terug komen??

Dit is even kort samengevat.
Zijn er nog meer mensen die hier van gehoord hebben?
kitty_ is offline   Met citaat reageren