Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2005, 09:17   #18
pjustice
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HEIDIKEN
hey pjustice,

ik heb echt nog heel wat haar,maar draag mijn haarwerk erover dat ik met klemmetjes aan men eigen haar vastmaak! vandaag ben ik weer een hoop mensen tegen gekomen en krijg maar steeds te horen dat die nieuwe haarkleur me goed staat! er is echt NIEMAND die iets merkt,en toch blijf ik me héél onzeker voelen! misschien moet ik even volhouden,en gewend raken aan dat meer volume,ik zie wel!ik heb mijn haarwerk volledig laten inknippen naar mijn eigen natuurlijke model,vandaar dat iedereen het misschien vanzelfsprekend vind! ik zie er echt veel beter uit,maar het verbaasd me enorm dat ik me zo onwennig voel!
groet,heidiken
Hoi heidiken sorry voor deze late reactie

Waarschijnlijk voel je je nog wat onzeker omdat jij zelf weet dat het niet van jou is en je bang bent voor een negatieve opmerking.Ik vind het toch erg goed van je dat je het toch doet. En als je alleen maar complimenten hebt gekregen is het vast heel goed gedaan. Ik wou dat ik het durfde. Ik heb niet echt een model in mijn haar maar gewoon lang haar,geen pony ofzo.Ben bang dat het bij mij teveel opvalt. Waar heb jij je haarstuk met klemmetjes vandaan als ik vragen mag? Mischien zijn klemmetjes meer een optie voor mij omdat ik dan (voorlopig) niks hoef af te scheren. Kan je me daar iets meer over vertellen? Alvast heel erg bedankt

groetjes, Dina
pjustice is offline   Met citaat reageren