Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2008, 21:15   #58
ik1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Berichten: 16
Ben ik ook :D

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Heel verstandig! Hoop dat je tevreden bent! Ik ben haarloos en ik kan voor het eerst in 5 jaar met een goed gevoel de zomer in!

gr

lanny
Ja is het ook, frustratie slaat om in hoop........ ik begrijp het ook allemaal wel en bekijk het ook vanuit jullie perspectief maar ik zit ook in hetzelfde schuitje als jullie allemaal. Zijn er dan zoveel mensen die erin trappen, blijkbaar wel...... naief maar ik wil niet persoonlijk worden.
We zoeken allemaal naar een oplossing, daarom zitten we hier op op dit forum. Mijn oplossing/advies voor jullie is gewoon een intake geprek.

Is mijn tweede keer en ik ga met een goed gevoel de zomer in, durf meer te laten zien en ik ga nu een bikini kopen, heerlijk!!!!

Ik probeer met veel begrip jullie te begrijpen en ik leef met jullie mee maar probeer jullie ook te behoeden met al die verkooppraatjes als het gaat om zo'n apparaat. Ben zelf namelijk verkoopster en niet iedereen is even eerlijk die in zo'n sector werkzaam is. Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk maar ik zou het niet 1.2.3 doen in ieder geval.....

Veel succes en mochten jullie meer info willen over mijn ervaringen bij diverse klinieken dan hoor ik het wel.

Gr, Ik1
ik1 is offline   Met citaat reageren