Los bericht bekijken
Oud 8 april 2013, 18:06   #46
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik ben over de jaren wijzer geworden hoe het mechanisme in elkaar zit
en ikzelf had ook in het begin een megaregime herbals en potjes en lotions en andere zaken, vermeed dierlijke vetten , sport , gebruik gezonde omega vetten

tegen iemand dat iets zo gelooft kan je weinig raad geven...
het is iedereen zijn keuze hoor , maar als je echt je haar wil verbeteren volg je best mijn raad , dan de herbal-supplementen industrie rijker te maken...
als je de bovenstaande video over die vondst in hoe aga ontstaat gelooft , dan spreek je jouw eigen herbal theorie tegen, want elk commercieel middel zal chemisch zijn , het gaat zich vooral om hoe sterk een stof is , want de enige manier om haar te winnen is tegen jouw eigen genetische eigenschappen vechten, we spreken hier niet bij aga over tekort aan mineralen of vitamines , we zijn kerngezond op dat vlak , we zijn zo gemaakt om
kaal te worden , dus het is niet door ergens tekort te hebben


je kan altijd eens proberen firmas dat onderzoeken doen op aga of wetenschappers op forums proberen te contacteren , en vraag of er bepaalde herbals aga kunnen tegenhouden of omdraaien , mischien geloof je die mensen wel....

en het is niet omdat je kruiden gebruiken, alle soorten mixen bij elkaar dat je jouw gezondheid niet kan schaden , het is fout te denken dat de natuur geen kwaad kan aan de gezondheid, er zijn genoeg zaken dat je niet mag gebruiken in hoge dosis of bij elkaar gebruiken omdat ze net de nieren of lever kunnen beschadigen

verder wens ik jouw het allerbeste met jouw regime... ik ben hiermee klaar

we spreken elkaar nog eens binnen 1 jaar als je aan de fina zit

groeten
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 8 april 2013 om 18:12
wesley1982 is offline   Met citaat reageren