Discussie: Advies gevraagd
Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2005, 14:18   #7
Rein
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2004
Berichten: 43
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slager
Advies vind ik lastig. Kan je wel mijn ervaring vertellen.Ben 27 jaar en heb 3 jaar geleden een ht laten doen bij l.a. 2000 Grafts laten zetten al met al ben ik gewoon niet tevreden. De dikte die ze beloofd hadden is niet gelukt, ze laten je ook hele mooie foto's zien. En voor mij geldt ook dat ik mij niet meer b.v kaal kan scheren,want door die laser heb ik nu putjes of gaatjes in mijn hooft hoe je het noemen wil.
Gr slager
Hoi ik ben zelf ook 27 en heb iets van 2,5 jr geleden haartransplantatie laten doen bij L.A.. Die foto's en alles dat ze laten zien zijn inderdaad wel redelijk bedriegelijk. Dat verhaal van haardikte komen ze ook pas achteraf mee. Ja, die meneer op de foto heeft gewoon dikker haar dan jij. Maar, we kunnen het eventueel wel nog verdichten, dat kost dan... Had me dat dan vantevoren verteld. Zelf werk ik nu met Topic, is wel een gedoe maar het resultaat mag er zijn. Dan heb je echt een volle haardos, zo lijkt het dan tenminste. Ik ga denk ik nog wel die verdikking laten doen maar niet bij L.A.., maar bij een kliniek in Rotterdam,Hairplus. Hier ben ik inmiddels al langs geweest voor een consult en had daar eigenlijk een beter gevoel bij den bij L.A. in Haarlem, ze zijn daar iets te tof wat mij betreft. Zit je in die wacht kamer, hangen er alleen maar foto's van die Kettman hoe geweldig die wel niet is met al die bekende Nederlanders waar die mee op de foto staat, allemaal van mijn geld..., Ik heb het idee dat ik daar zo veel betaal om die bekende Nederlanders uiteindelijk voor niets te kunnen laten gaan, in ruil voor reclame. Had ik dat nu maar eerder bedacht. Dom Dom Dom

Laatst gewijzigd door Rein; 30 mei 2005 om 14:23
Rein is offline   Met citaat reageren