Discussie: Advies gevraagd
Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2005, 15:41   #10
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rein
Hoi Henk!!
Van nature gaat die volle bos zéker niks meer worden. Maar ik heb het volgende bedacht, ik ga nog een verdichting laten doen aan de voorkant en daarna nog een extra verdichting, drie keer geeft maximale resultaat. Totdat het zover is gaat t met die Topic erbij best goed, dan heb je op het oog best volle haarbos. Na die in totaal drie transplantaties, wil ik extensions proberen, als dat niks wordt dan ga ik gewoon verder met die topic. Voor die kruin wil ik eigenlijk eerdaags een haarwerk aanschaffen, want dat wordt ook steeds minder heb ik t idee. Ja, het houd je wel lekker bezig, die kaalheid, maar ik zal NOOIT maar dan ook NOOIT met een kale kop rond gaan lopen, er zijn genoeg dingen tegen te doen. Desnoods mocht alles me uiteindelijk niet bevallen, scheer ik alles eraf en neem alsnog een permanent haarwerk. Kaal zijn is een keuze, vind ik.
ja ,kaal zijn is misschien wel een keuze,maar heb je al eens finasteride geprobeerd? voor je kruin.
ik zelf ben nu bijna 4 maanden bezig en er komt bijna geen haar meer van m"n hoofd.als je het op alle fronten wil gaan bestrijden is het eerst zaak om alles wat je nu nog hebt zien te behouden. ook heb ik nu twee haartransplantaties aan de voorkant gehad.waarvan eentje om het te verdichten nog maar 4 maanden terug.en als ik voor mijn eerste transplantatie een jaar geleden had geweten dat fina zo goed bij me zou werken dan was ik er al veel eerder aan begonnen.ik zie nu al mensen naar m"n hoofd kijken dat ze wat zien aan mij. want het is daar drastisch aan het veranderen
volgende week word ik al 32 jaar en het interesseert me nu niet eens meer dat ik ouder word.vroeger wel want toen zat ik steeds te rekenen,zo van over 2 jaar ben ik 30 en dan zal ik er wel niet meer uit zien.ik loop er dan verminkt bij,maar nu ga ik zelfs weer lekker naar discotheken enzo

FOREVER YOUNG!!
hairry is offline   Met citaat reageren