Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2017, 23:55   #3
fireofdoom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2017
Berichten: 114
Geslacht:
Welkom!

Ik ben het eens met nicolaasdk.

kleine aanvulling: je geeft aan dat het gebruik van minoxidil misschien wat omslachtig zou kunnen zijn. Daar ben ik het persoonlijk niet mee eens, ik gebruik het twee keer per dag na het tandenpoetsen en kost hoogstens 20 sec per keer. Tevens denk ik er niet meer bij na en zit het er gewoon 'ingebakken'. Flesjes zijn klein en daardoor ook makkelijk mee te nemen op reis.


Uiteraard is dat persoonlijk, ik ben van aard vrij structureel in dat soort dingen.

Betreft finasteride zat ik in hetzelfde schuitje, ik was wat huiverig om het te nemen maar wilde het middel niet uitsluiten omdat ik wist dat anders mijn uitgevoerde HT niet voor een lange tijd mooi resultaat zou geven. Op aanraden van mijn huisarts toch gewoon geprobeerd, hij beweerde dat geen enkel persoon aan wie hij het voorschreef terug kwam met klachten. De kans op bijwerkingen is dus klein.

Dat laatste stelde me wat gerust, maar ik was nog steeds bang. Nu ruim 3 maanden verder en ik merk niks. Echter wel een keuze die je zelf moet maken, maar je kan altijd stoppen als je last krijgt van bijwerkingen.

Succes!
fireofdoom is offline   Met citaat reageren