Los bericht bekijken
Oud 21 november 2015, 21:31   #1
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
FUE 700 grafts bij Eberson Hairclinic (vrouw) begin oktober

Graag wil ik als vrouw mijn ervaring met jullie delen. Ik heb aangeboren inhammen en hoge haargrens, dus geen vorderende kaalheid. Ik liep al jaren met de wens, maar ben me pas serieus gaan oriënteren toen FUE op de markt kwam, een FUT zag ik niet zitten, onder andere vanwege het litteken. Ik ben bij diverse klinieken op intake geweest en had het beste gevoel bij Dr. Eberson vanwege zijn werkervaring en mooie resultaten van mannen en zeker ook dames. Mijn bevinding is dat het een kundig en eerlijk man is. De behandeling zelf is me heel erg meegevallen qua pijn en discomfort. Wel vond ik het een enorm lange lig- en zit-dag, ondanks dat ik maar een kleine behandeling heb gehad, duurde het toch een hele dag. Ook de dagen erna zijn me tegengevallen qua slapen op de rug en voorzichtigheid die geboden is bij het herstel. Ik heb 1,5 week vrij genomen en die had ik ook wel nodig om weer toonbaar te zijn. Ik denk dat het bij mannen met heel kort haar anders is, maar bij mij is het toch wel lastig te camoufleren geweest. Inmiddels zit ik op 7 weken na de ingreep. De behandelde huid is nog wel een beetje rood en wat bobbelig, maar dit is prima te camoufleren met wat minerale (poeder) make-up. De geïmplanteerde haren zijn allen uitgevallen en daarmee ziet het er weer uit alsof er niks gebeurd is. Voor mij beter, want toen deze er nog zaten zag het er wel wat vreemd uit, zo een baardje van 3 dagen op mijn voorhoofd. Aangezien er op mijn achterhoofd een reep is weggeschoren, mis ik best wel wat haar aan de achterkant. Er is niks van te zien, maar omdat ik normaal een hele dikke bos haar heb, is het nu voor mij wel een dun bosje. Met andere woorden: ik kan niet wachten tot mijn haren voor en achter weer flink gaan groeien.
Ik probeer niet elke dag onder een loep te kijken, maar dit is wel lastig
Ik hoop dat de dames hier op het forum wat aan mijn ervaring hebben. Bij vragen, stel ze gerust.

Ik zal proberen met foto's de voortgang te laten zien.
Ada is offline   Met citaat reageren