Discussie: Drs Plinck
Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2019, 11:38   #9
rika
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2019
Berichten: 14
Geslacht:
ik ga binnenkort voor een haarwortel onderzoek met mn dochter.ze gebruikt minoxidil ..lotion ..dat is inmiddels gestopt .nu schuim .maar het gaat niet helpen ..uitval blijft ..we hebben een d.n.a. test laten doen in de dr keulen kliniek .ging ons niks aansmeren ..betalen achtereraf ..maar bij de kliniek in Rotterdam .5 dagen van te voren de helft aanbetalen .we gaan gewoon kijken wat eruit komt ..uit het haarwortelonderzoek .want in jan 2020kunnen we pas terecht in het erasmus mc. lange wachtlijsten.maar kost allemaal heel veel geld ...als je zelf onderzoeken laat doen ..de minoxidil hadden we van de dermatoloog en ook ketoconazol. ook die is wel werkzaam .maar met de minoxidil moest ik stoppen van de arts dr keulenkliniek .want ging niet aanslaan .en dat kan kloppen ben al langer dan 2 mnd bezig en nog steeds geen enig resultaat.en de kliniek in rotterdam zei .minoxidil is achterhaald ...maar als ik kijk op hun site bepaalde serums honderden euro's ..... dus ik weet soms ook niet waar je goed aan doet .en of het allemaal oplichters zijn ...wil ik ook wel graag weten
rika is offline   Met citaat reageren