Los bericht bekijken
Oud 15 december 2014, 09:56   #13
Wytze
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2014
Berichten: 2
Geslacht:
Tja dZinee,

Bedankt voor de tip over het splitsen van posts.

Bestellen binnen de EU heeft het voordeel dat je je aan de regels houdt. Dat vind ik best belangrijk.

Waarom niet in Nederland kopen? Met plezier. Het gaat mij om de laagste prijs. Bij pillen die je elke dag moet nemen en niet vergoed krijgt maakt het nogal wat uit of je 50 cent per pil betaalt (Canada) of 1 euro (ePharma Nederland, als alles goed uitpakt) of 2 euro (Britse aanbieders).

Verder trouwens niks tegen de EU, het is een prachtig instituut, maar op het gebied van apothekerij hebben de lidstaten kennelijk nog niet gedurfd om gezamenlijk een echte interne markt te maken. Dat vind ik jammer.

Aanvullende ervaringen:
  • DocMorris verstuurt alleen naar Duitsland. Je kunt proberen om een Nederlands adres in te voeren, maar ik geloof dat ik het toch maar even laat zitten.
  • Nederlandse online apotheek efarma.nl ziet er betrouwbaar uit en finasteride 1mg kost er 1 euro per pil. Deze heb ik net uitgeprobeerd met een bestelling van 30 stuks, het ziet er geloofwaardig uit maar ik moet het recept nog opsturen voordat de pillen worden opgestuurd. Geen verzendkosten.
Wytze is offline   Met citaat reageren