Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2005, 23:59   #52
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hai Karin

Hee Karin,

Klote hoor dat die therapie in Nijmegen op niets is uitgelopen. Alhoewel je bent toch wel erg lang trekvij geweest. Je weet dus wel dat het in elk geval in de mogelijkheden ligt en dat je het wel kan, maar ja daar heb je nu natuurlijk niets aan.
Tja dat geheime recept als je hat kan vinden laat het me dan weten kan het wel gebruiken.
Uiteraard als ik het vind laat ik je het ook weten.
Inmiddels denk ik dat een van mijn grootse problemen is dat ik te veel denk. Ja dat klink misschien maf maar ik denk mezelf kapot. Ik denk dat toch wel zo is en geef mijzelf daar veel te veel ruimte voor.
Op die manier kan je jezelf goed depressief maken.
Trouwens wat ik me nou weer zit af te vragen waarom doe je een tijdje niet iets leuks op vrijwilligersbasis? Ben je toch nuttig bezig en ben je onder de mensen minder tijd om aan je haar te zitten en je voelt je misschein wat minder waardeloos en hat staat altijd goed op je cv. Ik heb altijd op vrijwilligersbasis gewerkt als ik om wat voor reden dan ook even geen werk had.( komt wel bij dat ik niet thuis kan zitten als ik dat te lang doe krijg ik last van angstaanvallen enz.) dus echt een keuze had ik niet. het is maar een idee.
Tja het is op wrange wijze inderdaad wel prettig om te weten dat ik niet de enige ben die zich zo voelt.Het is ook een van de weinigen keren dat i khet ook ronduit toegeef dat ik me zo voel.
Je bent ook overspannen geweest?
Misschien moeten we ons zelf gaan verplichten om iedere dag 3 positieve dingen te schrijven over onszelf. Moest i kooit eens bij een therapie doen, maar ik en iets registreren? dat gaat toch moeilijk samen.

Karin, heel veel sterkte en tot ziens maar weer.

Liefs Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren