Los bericht bekijken
Oud 27 november 2004, 15:50   #74
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door looneytuner
Oh my God...Ik stond bijna op het punt om proscar aan te schaffen, maar deze tread ontmoedigd mij totaal! Het bewijst weer eens het belang van een forum zoals dit. Ik ben echt blij dat ik dit hier allemaal kan lezen! De bijwerken zijn ongehoord. Finasteride kunnen dan misschien de haaruitval stabiliseren, maar bijwerkingen waarbij je puisten op je kop, erectieproblemen, plasproblemen, pijnlijke tepels, BORSTEN en dan nog eens vermoeidheid van krijgt lijkt me toch wel te ver gaan. Ik zit nu in een periode waar ik qua werk moet presteren en momenteel ben ik ook single. Kortom als ik elke dag vermoeid ben en als ik een interessante vrouw tegen kom nog niet eens een stijve kan krijgen en kan ik naar mijn 'vriendin' plus werk fluiten! Ik denk dat er toch wel veel mensen hier in een gelijkaardigfe situatie zitten. Is het dat allemaal wel waard + wat is het alternatief. Ik wil zeker niet kaalworden maar ik wil geen geen vermoeide halve vrouw worden! Is er nu echt NIEMAND die positieve ervaringen heeft met SP??? Momenteel spuit ik elke dag wat minox op mijn hoofd en dat zal ik wel blijven doen, maar ik heb nog iets nodig dat de haaruival stopt...
inderdaad overdrijf je. fina is in onderzoeken een bijzonder onschuldig middel gebleken.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren