Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2009, 21:48   #5
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jzijp Bekijk bericht
@ Jord-y
Thanks, ik moet zeggen dat ik er best tegenop zie. Heb al wat heftige verhalen gelezen op het forum (maar ook positieve). Uiteraard heb ik wel erg veel zin in het eindresultaat

Mijn leeftijd is 40.

Zelf merk ik niet echt een snelle teruggang van mijn haargrens. Tijdens het consult is aangegeven dat met name bij mensen rond 35 - 40 goed ingeschat kan worden wat het verloop zal zijn van verdere haaruitval. Bij mij is aangegeven dat de verwachting is dat het niet veel verder zal gaan (uiteraard geen garantie ).

@ Ambo
Het grootste verlies zit aan de voorkant. Door de jaren heen is de grens langzaam naar achteren verschoven. Helaas had ik een (vrij grote) moedervlek op mijn voorhoofd die op een bepaald moment zichtbaar werd. Dat werd vervolgens een prachtig referentiepunt. Ik heb deze een paar maanden geleden dan ook maar weg laten halen.

Op mijn kruin wordt het wel iets dunner, maar op dit moment zeker nog niet zodanig dat er haar bij moet.
Niks meer van te zien, van je moedervlek

Maar mooi voor je dat de haaruitval waarschijnlijk niet verder gaat bij je. Ben je er wel op gewezen om eventueel preventief medicatie te gaan gebruiken?
Ambo is offline   Met citaat reageren