Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2018, 13:47   #363
Fue-man
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 28
stoppen finasteride

Beste Lotgenoten,

laten we eerlijk zijn ik ben al een tijdje niet ingelogd geweest....
Het ging naar tevredenheid met het haar en dan zijn er genoeg andere prios waar je je tijd aan kwijt bent. (3kids, werk etc)
MAARrrr....

Een vroege en nu dus lange termijn gebruiker van fina (met kortere en langere tussenposen), de tijd van Joling en illigale capsules bij de apotheek.
1 FUT
1 FUE

Begonnen rond 2001, en gestopt +- 2015.
Gestopt om :
1 ED (en minder ejaculatie/volume, ook nog na 1.5jr stoppen)
2 heel en heel vaak plassen (opgelost)

Daarnaast :
3 spierkracht afname
4 moe
3/4 kunnen ook door de leeftijd komen want inmiddels tik ik bijna de 50 aan.

Ik schrijf dit om info in te winnen en ook om huidige gebruikers te informeren.

Probleem:
Mega shedding de afgelopen maanden, hevige jeuk, een helm op met 1000 spelden. Zoals iedereen zal begrijpen is het is om te janken en lijkt de boemerang aan te zijn gekomen van Fina. Van een coup naar tevredenheid, naar nu echt bijna scheren niveau in alle zones :-((.
Ik zie termen als :
-reflex hyperandrogenicity
- tellogen effluvium
Maar ik zit met wat vragen, en ik hoop dat er mensen zijn die wat tips kunnen geven.

1 is de uitval de boemerang van Fina
2 is het definitief
3 is het een van de 2 bovenstaande eufels
4 wat kan ik nog doen uitgaande van een of meerder bovenstaande oorzaken ?
Ik heb mij ingelezen over RU, maar met een bijsluiter van Fina 2% heeft problemen kan ik mij er moeilijk toe zetten als het nu 75% blijkt te zijn.
Ik zie ook dat de helft misschien fakenews horrorstories kunnen zijn maar pik de waarheid er maar eens uit....

Ik heb nu ketoconazol shampoo, wat de jeuk mi iets terug brengt maar de shedding niet....

Bij voorbaat dank voor de reacties en als er vragen zijn over longterm Fina dan hoor ik het ook graag.

gr
Fue-man
Fue-man is offline   Met citaat reageren