Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2019, 15:20   #17
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ik heb de (lange ) reacties gelezen van tijd tot tijd en ben eigenlijk wel benieuwd waarom je nu een hoop aangedragen adviezen niet kon uitvoeren Mohawk? Je zou tzt uitleggen waarom je niet vrij kon zijn in de beste aanpak van het haarprobleem. Niet omdat ik nu zo van sensatie hou, maar wellicht was het probleem in je hoofd groter en hadden we je alsnog adviezen/inzichten/oplossingen kunnen bieden?? Voor nu vind ik het er in ieder geval veelbelovend uitzien! Ben ook blij om te zien dat Esteworld de grafts niet in rijen heeft geplaatst in van die merkwaardige halve cirkels. Nu ziet het er natuurlijk geplaatst uit. Succes!

Oh zie nu dat het HWI is... vandaar haha!
Jij hebt hier twee erg treffende punten.

Allereerst wat je zegt van Esteworld. Dat was mij ook al opgevallen ja. Ik dacht dat ik dat verkeerd zag en het toeval was. Het feit dat men vaak de grafts in rijen plaatst e.d. Klopt ja. vreemd! Ik ben inderdaad bij HWI geweest.

Jouw andere punt. Tja, dat zit absoluut niet tussen mijn oren, jammer genoeg. Neem dat maar van me aan. Er zijn hier mensen -ook die op dit topic reageren- waaraan ik dit verteld heb. Ik ben door iemand in het bijzonder ook enorm goed geholpen, waar ik erg dankbaar voor ben. Tja, Aangezien je nooit weet wie er mee leest, is het niet handig dit hier zomaar openbaar te maken. Mocht je willen weten waar ik op doel. En je kunt het tussen ons houden. Dan wil je dat best in een PB laten weten.. Heb daar 2 woorden en 1 getal voor nodig. Of alles dan op zijn plaats valt voor je is afhankelijk van jouw kennis dat specifieke gebied. Waarvan het niet raar zou zijn als je het niet meteen iets zegt.

Thanx voor je reactie joh.. (Zo ook voor iedereen natuurlijk)
__________________
Houten been,
kunstgebit,
Bristol schoenen
mohawk is offline   Met citaat reageren