Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2017, 17:20   #14
Serge1974
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Berichten: 73
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vespaboy Bekijk bericht
Eest en vooral vind ik het spijtig dat het niet is wat je verwacht hebt. Een haartransplantatie kan nooit hetzelfde zijn als je dichtheid van je echte haar. Spijtig genoeg zijn er mensen zoals jij die ijdel zijn en bij het minste wat ze zien een HT willen laten ondergaan.Ik vind nog altijd dat een Ht moet plaats vinden als al wat kalend bent. Ik vind niet dat een Ht moet plaats vinden als je een paar haartjes begint te verliezen. Allè ,dit is mijn mening. Heb er ook zoveel over gelezen de laatste half jaar en idd zijn dit de risico's als je nog tamelijk vol bent dat ze je andere wortels tegen komen. Ik zou nooit een HT overwogen hebben voor een klein beetje verlies. natuurlijk vind ik dat ze het je hadden moeten zeggen maar ik was er niet bij bij jullie gesprek dus ga ik ook niet oordelen. Mijn HT bij Esteworld is nu 3 weken geleden en alles ziet er netjes uit. Ben zelf 49 j en mijn voorfront was weg! Dus bij mij konden ze de oude niet tegenkomen en daarom heb ik het laten doen. Nu hopen op een goede resultaat. Ik zou zeker nog contact opnemen met Hidde en ben zeker dat je tot een oplossing komt. Het is altijd spijtig een hoop geld betaald te hebben en dat je niet tevreden bent. Ik weet niet wat er misgelopen is natuurlijk maar ik denk dat ze overal eens een mindere resultaat tegenkomen... Niemand kan trouwens toveren... Ik wens je in ieder geval veel succes en hoipelijk kom je eruit...
Gr.
Lees ik dit goed?

Dit lijkt me echt op 'damage control'.
Eventjes alles relativeren en dan overgaan op je EIGEN behandeling.

Die jongen is kostbare grafts kwijt. Die zijn weg.

En nu gaat die wellicht duur moeten betalen om alles weer in orde te krijgen bij een top kliniek (als dat nog mogelijk is trouwens.
Serge1974 is offline   Met citaat reageren