Los bericht bekijken
Oud 21 april 2006, 18:18   #10
Els Bergers
Ask me
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Locatie: Vlaardingen/ Woerden
Berichten: 145
Hallo,

Is het niet de bedoeling om een algemeen antwoord te geven op een algemene vraag? b.v:

Vraag 1 Kan ik nog alles doen met haaraanvulling ?:

Dat ligt eraan wat je er mee wilt gaan doen, welke bevestiging je heb enz. maar met de meeste haaraanvullingen kun je vrijwel alles doen.

Vraag 2: Gaat haaraanvulling over mijn dunne haar?

Dat zou kunnen, maar meestal krijg je het mooiste effect als je de resterende haren afscheerd , maar ben je er nog niet aan toe is het niet persé nodig, dat haar eronder kan je er altijd nog afhalen.

Vraag 4: Er wordt gevraagd( Hoe te voorkomen dat er lijmresten in het lace
gaan zitten)

Door op tijd tape en/of lijm te vervangen, begin met drie dagen, is de lijm nog niet bezig te versmelten kan je het de volgende keer een dag langer laten zitten zo kom je er achter wat voor jou de juiste tijd is om te verwisselen.
Is er toch wat lijm in het lace gekomen verwijderen met cleaner, en als het echt hardnekkig is met een beetje wasbenzine.

Vraag 5: Wat moet je niet doen enz.

Opmerking :Blauwe tape is ontworpen voor het lace gebeuren geen andere tape blijft zo goed plakken op het lace. Voor in het water is er zwemmerstape


Knoopjes zelf bleken :

Dit is een noodoplossing, als je knoopjes te zien zijn, is er iets mis gegaan tijdens het knopen, teveel haar per keer ( hoort te zijn 1 haar per knoopje)
te breed op genomen enz. dus fout van de fabrikant. (terug sturen)
Als je gaat bleken beschadig je het haar precies bij het knoopje, waar de beweging plaats vind, als je maar iets verkeerd doet tijdens het bleken hou je
geen haar meer op je stukje. Dus toch wel riskant.

Salvamia denk jij ook niet, dat we het zo zouden moeten doen, anders zien de vragersstellers door de bomen het bos niet meer. Wij weten wel hoe het zit maar de vragenstellers juist niet.

Ik lees het wel

Groetjes Els

Laatst gewijzigd door Els Bergers; 29 mei 2006 om 16:15
Els Bergers is offline