Discussie: haarwerk
Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2013, 17:35   #5
Marlyscka
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2007
Locatie: Belgium, Antwerp
Berichten: 24
Geslacht:
Bedankt voor de tips. Ik woon in Antwerpen, dus dat is vlakbij. Ik had ook al veel positieve dingen gehoord van Haarkliniek Jeangout, maar inderdaad spijtig dat het zoveel kost.
Maar misschien voor het eerste haarwerk kan ik wel naar daar gaan, want ik heb er helemaal geen verstand van hoe ik dat moet opzetten, verzorgen en ik wil echt dat niemand kan zien dat ik zoiets draag.
Toen ik rond de 20 was heb ik eens een haarwerk gekocht bij haarwerken Smedts, dat was met klemmetjes, maar ik vond dat dat er niet natuurlijk uitzag en heb het niet veel gedragen.
En enkele jaren later heb ik een pruik gekocht in in die haarwerkenwinkel in Merksem, maar dat viel ook tegen.
Het was veel te veel volume en ik had aan mijn kapster gevraagd om er wat af te knippen en zij heeft er teveel van geknipt en dan heb ik dat uiteindelijk maar 1 keer gedragen en ik voelde me toen zo bekeken dat ik ze nooit meer heb opgezet. En het kost dan allemaal zo veel.
Maar ik ben mijn haar zo beu. Ik wil zo graag nog eens een mooi "kapsel" hebben.
Marlyscka is offline   Met citaat reageren