Los bericht bekijken
Oud 8 november 2014, 10:28   #9
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Hoi Fleur, dank je voor je lieve reactie. Ik was nooit zo'n 'vrouwelijk' type, maar ik begrijp heel goed wat je bedoelt met het gevoel van verlies, alsof je vrouwelijkheid in je haar zat en je die nu kwijt zou zijn. Het verbaasde me zelf dat ik dat zo voelde. Ik merk dat ik nu behoefte heb om meer aandacht aan mijn kleding en zo te besteden, want er slordig EN kaal bijlopen, dat voelt niet goed. Terwijl ik de kaalheid op goede momenten best mooi kan vinden (veel mensen zeggen gelukkig ook dat het er goed uit ziet), met de juiste kleding en bril. Maar het is wel extreem en dat wil je niet altijd. Daarom ga ik zeker nog verder naar pruiken kijken.

Afgezien van de vrouwelijkheid was mijn haar altijd echt een 'stukje van mezelf', dat zal voor iedereen wel gelden. Het hoorde bij mij, ik had dik haar en ik hield ervan, hoe het eruit zag en hoe het voelde. Dat vind ik ook moeilijk, om dat verloren te hebben. Maar ja, verandering hoort bij het leven. Ik probeer het maar als een avontuur te zien.

Kennen jullie de filmpjes van Patti's Pearls op YouTube? Ze maakt me altijd aan het lachen met haar enthousiasme (ook al is haar stijl totaal niets voor mij). Een tip voor als je even opgevrolijkt wil worden en happy wil zijn met je haarwerk
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren