Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2020, 12:55   #28
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Nielsen Haarkliniek

@kalen=balen @Harryhak,
Nielsen Haarkliniek is inderdaad een "goedkopere" optie waarvoor geen verre reizen nodig zijn.
Ik dacht eerst dat het aan mij lag, maar zoals @Harryhak ook opmerkt zijn ze toch niet zo goedkoop als ik zou denken. Op hun website lees ik bijvoorbeeld dat ze een DHI behandeling vanaf €5,- per graft aanbieden i.p.v. €9,50 per graft.

Verder vind ik het op dit moment nog te moeilijk om geen twijfels te hebben over deze kliniek, omdat ik te weinig ervaringen lees over deze kliniek. De reviews op hun website komt verder ook nog niet overtuigend op mij over. Dat hoeft overigens niet te betekenen dat Nielsen geen goede artsen heeft.
Ik denk dat ze momenteel in het nadeel zitten, omdat ze zich nu nog heel erg moeten bewijzen.

Als ik heel eerlijk ben durf ik ze om die reden niet het voordeel van de twijfel te geven.

@kalen=balen Misschien dat jij ze wel die kans zou willen geven voor een vrijblijvend consult? Met jouw ervaring krijg je wellicht een betere indruk dan via een ervaring van een ander.

@Harryhak, ben benieuwd welke keuze jij uiteindelijk gaat maken. Mocht je tegen die tijd ook een eigen discussie beginnen op deze forum, dan ga ik die zeker ook volgen.
mjds is offline   Met citaat reageren