Los bericht bekijken
Oud 2 april 2007, 23:45   #45
agneta
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 6
ff voorstellen

Hallo iedereen,

Ik ben een vrouw van 26. Ik heb altijd al dun haar gehad, daar heb ik eigenlijk nooit mee gezeten. Het pastte bij mij. Maar sinds een tijdje wordt het wel erg dun. Ik was bij de kapper en die raadde me aan om naar de huisarts te gaan omdat het wel erg dun werd. Het was mezelf nog niet opgevallen dat het bovenop ook dun werd. Ik vond het wel meevallen.
Ik ben dus naar de dermatoloog geweest(UMCG). Daar werd mee luchtig(wel correct) verteld dat ik het mannelijke vorm van haaruitval heb. Diana 35 pil gekregen en een lotion. (waar ik overigens nu enorme jeuk van gekregen heb op mijn hoofd). En dat was het. Ik heb nog zoveel vragen die ik niet gesteld heb. Want ik dacht, ze geven me gewoon er wat voor en dan zal het wel over gaan. Maar mannelijke vorm van kaalheid klinkt zo ....!! Ik heb dit weekend dus ook flink in de put gezeten. Flink aan de borrel geweest( wat ik normaal nooit doe) maar dat helpt dus ook niet, krijg je alleen maar een flinke kater van
En dus heb ik veel vragen. Hoe lang duurt het voordat ik zichtbaar wordt? Eigenlijk is het nu ook al zichtbaar. Maar dat ik niet meer zonder pruik of iets dergelijks naar buiten kan. En helpt die medicatie nou allemaal echt? Wat zijn de bijwerkingen? Weegt dat op tegen het effect? Hoe zit het met jullie liefdesleven. Ik ben nu single en weleens een vriendje gehad ook relaties. Maar wie wil er nou een half kale vrouw?(wil niemand beledigen) Hoe kijken mannen tegen een vrouw aan die kalend is? Ik wil me gewoon minder onzeker voelen, want nu voel ik me zo onzeker.
Nou, misschien moet ik het toch maar accepteren. Of misschien groeit het spontaan weer

Groetjes Agneta
agneta is offline   Met citaat reageren