Discussie: Mijn ervaring heden
Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2016, 00:37   #11
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
@Robert M,

Het ging geleidelijk aan gedurende een jaar. Zoals de dokter zei; "pas met een jaar dat je het begint op te merken."

Enkele punten waaraan ik opmerk dat mijn haardos ging verbeteren:

*Nadat ik van een aantal weken vakantie thuis kwam in juli 2015 werd er gezegd door een gezinslid dat ik meer haar had. (mijn minoxidil had ik net zoals mijn finasteride nooit onderbroken).

*Enkele maanden daarvoor vertelde een jonge kapster mij spontaan dat ze een nieuwe haardos zag groeien, ze vond dat kenbaar vreemd en vroeg of ik kalend was geweest. Haar woorden; ik heb zoiets nooit meegemaakt/ gezien.

*Mijn privé kapster (die mij vanaf voor de medicatie knipte) zij afgelopen november dat mijn haar goed is toegenomen en zei dat mijn haar in het begin toen ze nog bij een ander praktijk werkte meer dunner was.
`_________________________________________________ _________
Ik zal kijken of ik wat foto's van voor de medicatie kan vinden en online plaatsen. Deze zijn dan niet op mijn haren gericht dus zullen onduidelijker kunnen zijn, maar hopelijk duidelijk genoeg om het verschil te zien. Hier heb ik even de tijd voor nodig om uit te zoeken en om mijn gezicht en omgeving onherkenbaar te maken.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 24 januari 2016 om 00:40
123hallo is offline   Met citaat reageren