Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2017, 22:49   #75
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Zedd Bekijk bericht
Ik heb op 2 augustus een 2de HT + Acell laten doen (2100 grafts, 3700 haren).

Ze hebben t.p.v. mijn haarlijn een grotere dichtheid gecreëerd (zodat je er geen doorkijk meer hebt) en mijn kruin opgevuld.

Mijn haarlijn hebben ze als volgt aangepakt --> De grafts zijn dicht bij elkaar geplaatst (veel grafts per m2 t.p.v. de haarlijn). Eerst een voorste rij met met grafts die 4 haren bevatten. Daarna een rij met grafts die 3 haren bevatten en daarachter weer een rij met grafts die 2 haren bevatten. Op die manier hebben ze een strook met grafts van +/- 2 cm t.p.v. mijn haarlijn geplaatst.

Na zo'n 2 weken rust/herstel ben ik 15 augustus een paar dagen op vakantie geweest naar Italië. Hierbij mocht mijn CureGen shampoo niet mee en werd dit op het vliegveld weggegooid. Ik heb op dit moment wel flink last van ontsteking in het donorgebied. Iemand tips voor een goede shampoo tegen ontsteking?
Even 100% eerlijk, ik denk dat er nogal wat is misgegaan in jouw beide behandelingen. Het resultaat van de eerste vind ik erg matig, ja er staat meer haar overal maar het is nergens echt mooi gedaan. Je kijkt er nog zo overheen en dan heb ik het nog niet over het donor-gebied, dat hoort nooit zo zichtbaar uitgedund te worden. Zo te horen heb je na de 2e behandeling ontsteking en dat hoort uiteraard ook niet.

Als ik jou was zou het ik het hier met de contactpersoon over hebben, want je mag echt een betere kwaliteit behandeling verwachten. Dit is echt serieus not done.

Succes iig!
Tato is offline   Met citaat reageren