Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2019, 21:18   #225
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelenfleur Bekijk bericht

Een veel gemaakte fout is ook dat dragers telkens over de frontlijn met de hand strijken en haren glad strijken. Dit moet je dus vooral niet doen. Dit is echt funnest voor een natuurlijke vallen. Met de vingertoppen iets op de frontlijn en scheiding heen-en weer bewegen maakt het natuurlijker. ook een puntkamp kan helpen om net een paar plukjes dun er tussenuit te halen. Wij besteden hier altijd ook veel aandacht aan in de gratis workshops die besloten zijn voor clienten. Samen aan de slag met het haar en oefenen en proberen samen met de haarwerkers
Hoi Viola, bedoel je dat je met een front lace (ik heb een ponyachtige lok) je daar haartjes van eigen pony onderuit moet halen met de puntkam? Ik doe juist alle biohaar achterover bij mijn voorhoofd en dan fluwelen wiggrip om en dan haarwerk er net voor, dan voel ik de doorschijnende rand van front lace helemaal glad op mijn huid zitten en zit het goed vast. Ik dacht juist dat het heel opvallend wordt als er haartjes tussen dat doorschijnende randje zitten? ik frummel wel wat op de scheiding zodat het niet zo glad zit inderdaad. En na het front lace gaat het over in de rand van de pruik, daarlangs trek ik wel allerlei sliertjes uit het (pruiken)haar zodat het niet zo'n gladde rand is.

Laatst gewijzigd door Janneke100; 16 juni 2019 om 21:42
Janneke100 is offline   Met citaat reageren