Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2009, 10:53   #21
sannetje
Sannetje
 
sannetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 53
Geslacht:
Ik begrijp uit de snelle en matig snelle koolhydraten dat je beter producten kan nuttigen uit de matig snelle koolhydraten. Hier staat bv ook chips bij, maar afgeraden wordt een zak chips, maar zal ook wel te maken hebben met dat het met mate moet en niet een grote hoeveelheid ineens. Hoe zit dat precies met chocola, ik ben gek op chocola, maar witte chocola is beter, maar hier kan juist veel suiker in zitten. Een nieuw inzichtje voor mij is dat ik redelijk veel koffie drink op mn werk, ik denk dat ik dit maar even ga beperken tot hooguit 3. Want als ik terug denk aan een dag vorige week had ik veel koffie gedronken , zo'n 5 a 6 kopjes en sávonds had ik ontzettende drang. Maar er kunnen ook stressfactoren meespelen, maar afgelopen week had ik juist geen omstandigheden wat bij mij veel stress geeft.

Het is wel prettig om de kosten zo laag mogelijk te houden wat betreft het boekje. Persoonlijk vindt ik een hard kaftje wel mooier maar dat kan misschien bij een volgend boek (Ook Het boek van Bolleke koester ik ook nog steeds 'met je handen in je haar') . Kun je me verder uitleggen wat een endocrynoloog precies is en doet?

Groetjes Sannetje.
__________________
Je kracht gaat uit naar waar je je aandacht op richt
sannetje is offline   Met citaat reageren