Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2019, 00:15   #55
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Lastig te oordelen. Mijn “gevoel” zegt dat mensen die gevoelig zijn voor de bijwerkingen, die het toch wel krijgen.

Hier een mooie grafiek. Zoals je ziet of je nu 0,2 mg pakt of 1mg de reductie in DHT zit dicht bij elkaar.

Ik heb het 1.5 jaar lang gebruikt:

5mg delen door 8 = 0.62mg en dat om de dag. Dan kreeg ik 0,31mg per dag binnen. Heb nooit bloedwaardes laten meten. Dus ik wist niet de daadwerkelijke reductie. Maar tussen mijn oren dacht ik: ik krijg zeer weinig binnen, dus zal de kans op een bijwerking meevallen.

Theoretisch, volgens deze grafiek, is dat onzin en zit je bij 0,2mg als op bijna evenveel als bij 1mg
Thanks voor je reactie!
De DHT inhibition curve ken ik inderdaad. Vandaar dat ik dus van 1mg naar 0.5mg wil gaan. Wel erg knap van je dat je je pillen in 8’en weet te delen. Heb je daar een pillensnijder voor? Door 4’en vind ik al lastig, maar oefening baart kunst.

Paar vragen:
1. Als je het om de dag neemt (in jouw geval dus 0.62mg) hoezo is dit dan 0.31 per dag? Snap het delen door 2, maar het blijft toch maar een X aantal uren in je bloed zitten?
2. Wat zijn de resultaten die je met fina hebt behaald?
3. Vanwaar dat je met finasteride gestopt bent?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren