Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2019, 11:15   #4
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Toelichting*

Bedankt voor je bericht!

Ik begrijp misschien als ik het nu teruglees, dat dit zo overkomt, maar het is absoluut geen reclame.
Behalve dat ik daar de ingreep heb laten doen heb ik geen enkele relatie/verband met de kliniek. Ik heb er zelfs best ver voor moeten reizen en zoals ik eerder beschreef, had ik slecht een online consultatie met de eigenaar gehad. Daarnaast is mij ook absoluut niet gevraagd om bv. op dit forum iets te plaatsen tegen korting etc., wat ik op dit forum ook weleens lees. Ik volg dit forum al een jaar en wilde als mijn behandeling erop zat ook graag mijn ervaring kwijt.
Zoals je hebt kunnen lezen praat (typ) ik altijd erg veel en uitgebreid en vooral als ik ergens enthousiast over ben. Dat is eenmaal wie ik ben.

Ook heb ik zelf bijna ieder verhaal gelezen op dit forum en vond het fijn een iets uitgebreider verslag van de dag te geven om nieuwe lotgenoten beter inzicht te geven in hoe zo’n dag verloopt.

Ik ben ook nooit gek op ziekenhuizen/bloed geweest en kan er maar erg slecht tegen. Dit was voor mij een drempel om de behandeling te plannen. Het is dus ook een enorme oplichting voor mij dat alle angst die ik had overbodig was en het reuze meeviel.

Ik denk dat de manier waarop ik het bericht heb geschreven een goede weergave geeft van hoe de dag van de behandeling er bij hen uitziet.
En omdat ik die zo goed heb ervaren en ook weleens andere verhalen lees op dit forum heb ik het zeker met enthousiasme geschreven. In die zin maak ik natuurlijk zelf dan reclame voor de kliniek. Omdat ik hoop dat iedereen die een FUE overweegt of al een negatieve ervaring met een FUE behandeling heeft gehad, net zo’n evaring mee mag maken maken als ik heb gehad. En dan raad ik de kliniek in die zin zeker aan. Ik denk ook niet dat dat verkeerd is aangezien het slechts mijn ervaring is en ik er helemaal objectief in sta.

PS. Als je al jaren kalend bent en je er dagelijks mee zit/ rot over voelt, dan is het moment dat je geholpen bent en daar ook nog erg positief op terug kan kijken, ondanks dat je nog een zwaar jaar voor de boeg hebt, een soort bevrijding! Althans voor mij.

Ik hoop dat ik je twijfels weg heb kunnen nemen!

Laatst gewijzigd door FVL; 28 augustus 2019 om 11:23
FVL is offline   Met citaat reageren