Discussie: Nieuw hier
Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2013, 21:09   #17
shetah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2013
Berichten: 28
sorry voor m'n late berichtje.. er is de afgelopen tijd nogal wat gebeurd.. we hadden een sterfgeval binnen de familie.. kwam het harentrekken niet echt ten goede
ik vind het niet zo vreemd dat je vriendin het niet gemerkt heeft, wij ttm'ers zijn een kei in het verbergen ervan. Mijn Kollega's hebben ook nooit iets gemerkt, terwijl ik hier wel altijd als de dood voor was!
Hoe reageerde je vriendin hierop? heb je het haar een beetje uitgelegd?
Wel vervelend dat je in die positie gedrukt bent door je tante.
Ik weet niet hoe het verder tussen jou en je tante gaat, maar je zou haar kunnen vragen om je hierover niet meer aan te spreken op straat, waar anderen bij staan of het kunnen horen, omdat je je ervoor schaamt dat een ander het dan te weten komt. Je kunt het heel rustig zeggen, dat je het gevoel hebt dat zij denkt dat het geen big deal is, maar dat het voor jou een heel moeilijk iets is en als ze hier rekening mee zou kunnen houden, dat dit heel belangrijk voor je is. Als het goed is zal ze dit alleen maar respecteren. Dit heeft bij mij in het verleden wel geholpen. Is alleen maar een tip hoor, wat voor mij geldt hoeft wel niet voor jou te gelden, je moet natuurlijk wel ermee omgaan zodat het goed voor jou voelt
Balen, dat je gezakt bent voor je theorie examen!! Volgende keer zal het echt beter gaan. geen grootspraak, ben 4 keer gezakt voor mijn rij examen, iedere keer besluitvaardigheid, ik dacht ik haal dat papiertje nooit meer! Maar de 5e keer heb ik hem gehaald en heb nu al 13 jaar mijn rijbewijs Ik hoop alleen maar dat je hierdoor niet geplukt hebt! Mocht je de neiging hebben en je denkt dat het helpt om van je af te schrijven, kun je me altijd een berichtje sturen via het forum, of als het vertrouwelijk moet blijven mag het ook als pb, geen probleem, blijft het vertrouwelijke gewoon tussen ons. Als het je maar helpt om niet te plukken. Ik weet dat ik in principe een vreemde voor je ben, daarom moet je dit niet voelen als verplichting 't is alleen maar een aanbod, doe wat goed voor je voelt, dat is het belangrijkste!
shetah is offline   Met citaat reageren