Discussie: Nieuw hier
Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2013, 07:33   #20
d-evil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2013
Berichten: 2
Hallo Kris!
Ik ben ontzettend verbaasd over de overeenkomsten tussen ons.
Ik ben dit jaar ook afgestudeerd aan het vwo en woon ook in Limburg. Over 2 weken begin ik aan de studie fiscale economie op de universiteit in Maastricht.
En.. ik heb ttm. Al ruim 10 jaar. Het is ontstaan na een vervelende gebeurtenis (lang verhaal).
Ik trek mijn wimpers en wenkbrauwen uit.
Ik heb de afgelopen weken goede weken gehad maar nu de dagelijkse routine langzaam terug komt, stress begint te stijgen komt ook mijn dwangmatige tic weer terug.
Ik was 2 wekeb geleden nog druk bezig met mascara en was hartstikke trots op mezelf.
Gisterenavond heb ik een leuk boek gelezen en had ik veel goede voornemens voor vandaag. Maar een slapeloze nacht als gevolg van ttm heeft roet in het eten gegooid. Vandaag laat ik de mascara maar achterwegen en ik weet niet of ik mijn bed nog uit kom.
Na zo'n vreselijke nacht ben ik overgevoelig voor alles. Het ergste van het verhaal? Mijn vriend weet van NIKS.
Nu ik dit zo typ voelt het wel als een opluchting.
Mijn goede voornemen om tiptop, met mooie wimpers en wenkbrauwen, aan mijn nieuwe studie te beginnen wordt denk ik niet gehaald.

Maar dit was echt de laatste keer, dit wil ik niet, dit ben ik niet en ik ga mezelf beter. Misschien ga ik het er met mijn vriend zelfs over hebben?
d-evil is offline   Met citaat reageren