Los bericht bekijken
Oud 21 april 2007, 20:24   #47
Miffy
HaarWeb lid
 
Miffy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 12
Geslacht:
Hallo allemaal,

Ik ben 32 jaar, heb nooit een volle bos met haar gehad, altijd erg fijn en sluik haar maar daar kon ik net als Agneta hierboven wel mee leven. Sinds januari 2007 merk ik dat ik meer haar verlies en dat de structuur ook nog dunner is geworden. Veel haren eindigen ook in een heeeel dun puntje, alsof het haar van slechte kwaliteit is en snel afslijt.

Ik heb sinds mijn 18e bijna onafgebroken de Diane 35 geslikt voor mijn acne. In september 2006 ben ik overgestapt op de Marvelon omdat ik in de zomer pigmentvlekken in mijn gezicht had gekregen. Na het doorlezen van diverse topics op haarweb realiseerde ik mij dat het haarverlies gerelateerd zou kunnen zijn aan het stoppen met de Diane pil. Kaalheid komt wel voor bij ons in de familie, mijn oma had heel dun haar en rond haar 50e heeft ze een pruik genomen, haar zus had ook een pruik.

Ik ben echt een newbie, heb nog geen van de bekende middelen gebruikt, ik ga nu eerst zo snel mogelijk weer met de Diane beginnen en hoop dat dat helpt. Ik wil ook graag naar een dermatolog omdat er misschien toch sprake is van efelijkheid en ik graag wil weten of ik echt AGA heb. Weet iemand een goede dermatoloog in Leiden of omgeving?

Groetjes Simone
Miffy is offline   Met citaat reageren