Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2019, 20:10   #4
Maikkeyy
HaarWeb lid
 
Maikkeyy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2018
Berichten: 36
Geslacht:
Cool 12e dag na HT

@Mikeye, dat hoop ik ook niet inderdaad. Maar we gaan het zien en tegen die tijd kan ik altijd nog kijken naar andere oplossingen, mocht dat nodig zijn. Ik ga voor nu in ieder geval het HWI-avontuur aan.

Ik ben in het begin te voorzichtig geweest met het afdeppen van de lotion, waardoor het geïmplanteerde gebied op een wit slagveld begon te lijken met veel achtergebleven resten die aan de haartjes bleven plakken.

Na het zien van de foto hieronder (foto 2) na het bad, concludeerde ik dat dit toch echt niet de way-to-go was . Uiteindelijk instructies gegeven aan moederlief om alle achtergebleven restjes te verwijderen en dat lukte na een halfuur hard deppen met een soort gaas. Dit ook op advies van HWI. Bij het eruitdeppen van de vastgekleven resten kwamen er soms ook haartjes mee. Ik heb begrepen uit eerdere posts dat dit niet erg is, dat is het pas als er bloed uitkomt.

Opeens was de hoofdhuid weer zichtbaar en voelde dat gebied ook niet meer als een harde plaat. Ik denk dat alle lotion van die hele week steeds niet goed eraf was gedept, waardoor er een ophoping ontstond.

Ik weet niet of mensen zich hierin kunnen vinden, dat ze te voorzichtig waren in het begin, maar dat had ik wel in ieder geval . Nu inmiddels bijna twee weken verder en de laatste korstjes beginnen weg te gaan. Jeuk begint ook langzamerhand te verdwijnen in het donorgebied.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 8 mei 2019.jpg‎ (68,8 KB, 271x gelezen)
Bestandstype: jpg 10 mei 2019.jpg‎ (135,8 KB, 379x gelezen)
Bestandstype: jpg Snapchat-1984670201.jpg‎ (165,3 KB, 226x gelezen)
Bestandstype: jpg 12 mei voorkant.jpg‎ (134,6 KB, 331x gelezen)
Bestandstype: jpg 12 mei achterkant.jpg‎ (142,4 KB, 326x gelezen)

Laatst gewijzigd door Maikkeyy; 12 mei 2019 om 20:28
Maikkeyy is offline   Met citaat reageren