Los bericht bekijken
Oud 21 november 2019, 09:46   #14
Champ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2009
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jongen25 Bekijk bericht
Dank! Dat is niet allemaal accuraat - ik heb het heel sporadisch gebruikt, namelijk in de dagen waarin mijn vriendin ongesteld was, telkens zo'n twee weken voor de eisprong, en een week en verder erna. Het was bij ons niet in een keer raak, en een half jaar of meer stoppen vond ik wat al te gortig.
Heb daarbij alleen wel een denkfout gemaakt, namelijk dat je sperma uiteraard eerder dan enkele weken van tevoren wordt aangemaakt. Maar goed, ik heb (zo dacht ik) alle relevante studies over de mogelijke risico's gelezen (en geconcludeerd dat die bij lage/ nagenoeg afwezige concentraties nihil zijn). Toch blijf ik lichtelijk nerveus, want het is zoals Minten zegt: je zou maar net die ene uitbijter zijn, de uitzondering op de regel tot nu toe. Hoe dan ook, ik blijf optimistisch en zal over een paar weken melden hoe alles is verlopen.
Ah ja, toch wel een interessante. Als je straks (wellicht na de 20 weken echo) wilt delen of het een jongen is dan waardeer ik dat enorm! Heel veel succes met de zwangerschap. Los van mijn vraag ben ik van mening dat je je geen zorgen hoeft te maken over de mogelijke invloed op de gezondheid. Komt helemaal goed.
Champ is offline   Met citaat reageren