Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2018, 20:45   #56
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Hoi, ik ben net gebeld door de haarwerk winkel of ik langs kon komen om opnieuw te passen etc maar ik ben er pas over 2 weken weer thuis, had gehoopt hier op vakantie met mn nieuwe haarstukje te zitten.
Ik vind t een beetje te voorbarig om de naam te noemen, ik geef ze nog een kans.
Mn kids zeggen dat ze nu echt dunne plekken op de achterkant zien als het waait. Niet kaal maar heel erg dun.
Ik voel trouwens in mn inhammen allemaal haartjes teruggroeien als stekeltjes uit mn hoofd. Denk maar 1mm lang, maarja misschien vallen die binnenkort ook wel weer uit.
Mexican jammer dat je vakantie er weer bijna op zit maar fijn dat je het leuk hebt gehad. Misschien is het idd een goed idee je jaar te laten knippen bij je eigen kapper, een stuk korter voor meer volume en misschien een zachte kleurshampoo er over heen?

Helmgirlie: ik zat inderdaad aan een syntetische topper met krullen te denken maar dacht dat dat er als zo'n carnavals pruik uit zou zien dus heb voor echt haar gekozen. Ze zeiden dat een pruik mn eigen haar zou verstikken. Nou ja nog 2 weken wachten... ik zie hier allemaal vrouwen met mooi dik lang haar. Dat had ik ook, ik let er nu extra op. Echt balen...
Zit te denken om Toppik poeder te kopen, hebben jullie daar ervaring mee?
Marianne1 is offline   Met citaat reageren