Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2013, 13:50   #9
Doemdenkertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 140
Geslacht:
Weer een weekje verder.....haarwerk bevalt nog steeds erg goed!! Ik kan me niet meer voorstellen dat ik zonder de deur uit zou gaan. En kijk met een goed gevoel in de spiegel. Inmiddels weten in mijn omgeving best wat mensen van mijn haarwerk (familie en 6 goede vriendinnen) en ik merk dat het dat makkelijker voor me maakt. Iedereen reageert ook heel positief!

Ik zelf heb daarentegen echt even een heel moeilijk weekend. HAARUITVAL!!!

Het was even anderhalve week een stuk minder ( hoogstens 30 haren op een dag) en nu is het weer terug naar (heel) ruim boven de 100 en ben ik er weer super op gefocust....ik probeer te begrijpen waarom dit zo'n impact blijft hebben. Ik zie er immers voor mijn gevoel ok uit....niemand die iets ziet. Oftewel oplossing!
Maar het heeft denk ik te maken met het feit dat er een groot stuk angst blijft zitten omdat het in anderhalf jaar tijd zo snel gegaan is en de uitval niet stopt.....dat betekent ook in mijn hoofd dat er vast snel een moment gaat komen dat dit haarstukje geen oplossing meer is. Mijn haaruitval is erg diffuus en dus ben ik erg bang dat ik het stukje op korte termijn niet meer kan vastklemmen. Dit frustreert me enorm. Ik wil zo graag gewoon in het nu kunnen leven :-(


Psycholoog nu twee weken niet gezien ivm vakantie....vrijdag hier maar weer over praten!
Doemdenkertje is offline   Met citaat reageren