Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2021, 19:32   #369
KeepItBlond
HaarWeb lid
 
KeepItBlond's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2021
Locatie: Belgium
Berichten: 3
Geslacht:
Ik geloof zeker en vast dat er mensen zijn die zelfs tot zeer ernstige bijwerkingen hebben van Finasteride. Dit geldt eveneens voor ieder ander geneesmiddel wat enigzins effectief is, zelfs het nieuwste Covid vaccin geeft voor een groep mensen ernstige bijwerkingen.

Tot op heden heb ik dit echter zelf nog niet ervaren... Ik doe zoals sommige onder jullie ook aan krachttraining (vele jaren) en heb nog steeds een vrij grote spiermassa. Heb buiten de gewone ochtend-erecties soms zelf nachtelijke erecties.
Op mijn bedrijf doe ik teken- en ontwerp van constructies en heb een goede concentratie en klare kijk op zaken. Uiteraard heb ik ook goeie en kwade dagen zoals al de collega's. Ik heb een goeie seksuele relatie binnen mijn jarenlange huwelijk. Enja, eerlijk is eerlijk, elke mooie vrouw die mijn gezichtsveld passeert heb ik wel gezien hoor :-)

Een vriend die een jaartje jonger is dan mij (net 39), die ook vaak traint en geen enkele haarzorg heeft, vertrouwde me toe weinig tot geen zin te hebben in zijn vrouw. "er is bijna niks meer"...

Mijn eigen pa heeft al jaren erectieproblemen en heeft nog nooit van Finasteride gehoord...

Hoeveel mannen die nooit Fina gebruikten hebben erectiestoornissen, zijn depressief, lusteloos, enz...?

Misschien heb ik geluk. Misschien komt het omdat ik het relatief laat begon te gebruiken. Geen idee. Wat ik wel weet is dat het vaak een rotwereld is daarbuiten voor heel veel mensen met rotjobs, rotrelaties...velen zijn ongelukkig of zitten gewrokt.

Punt is, PFS bestaat 100% zeker. Waarom? Finasteride klooit met je lijf dat is een feit. De één zijn lichaam kan er waarschijnlijk gewoon beter tegen dan het ander. En verder zijn er nog duizenden andere redenen waarom we op een gegeven moment een aandoening krijgen.

Misschien krijg ik binnenkort ook erectieproblemen en heb ik daarvoor m'n goeie ouwe pa te danken .
__________________
Regime:
Fina
Minox
Nanox
Multivitamines
Fitness (geen cardio)
KeepItBlond is offline   Met citaat reageren