Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2006, 01:07   #42
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Hallo Georgy

Het heeft niets te maken met weaving haarvlechten en geknoop. Dit is ook lastig, verouderd en pijnlijk. Nieuw is nu dit 'Micro Point System' dit zijn een soort zéér kleine micro buisjes waar je eigen haar op een speciale manier tussen geklemd wordt. Tevens wordt er nog een hechtend product opgedaan waardoor het eigenlijk op twee manieren (dus onverbreekbaar) vast zit. En het ding geeft inderdaad geen krimp, hihi.
Wat ik er zo fijn aan vindt is het natuurlijke gevoel, je voelt werkelijk je haren opwaaien alsof het je echte zijn en dit is me nog het meeste waard. Ook krijg ik echt veel complimenten over mijn haartjes en dit had ik eigenlijk niet in dEze mate verwacht. Nu wordt ik s'morgens wakker met evenveel haar dan dat ik ga slapen, waw, eigenlijk zou ik het nu niet meer kunnen missen. Ook de met warme temperatuur valt het draagcomfort heel goed mee hoor..

GrTn. -Lu-
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !

Laatst gewijzigd door 4roluca; 3 juli 2006 om 01:28
4roluca is offline   Met citaat reageren