Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2014, 12:27   #15
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Zoals Helmgirlie het omschrijft kan zeker met open wefts. Zo doe ik het nl. ook. Je eigen haartjes - in dezelfde kleur verven - door de wefts halen en je haarwerk zit goed en lekker luchtig. Ook al waait de wind er dan doorheen je ziet dan de wefts niet zitten.

Ik gebruik geen spelden, vind ik niet lekker zitten, maar dat is persoonlijk. Ik gebruik aan de voorkant (op de pu rand) een stukje dubbelzijdig tape en zelfs met deze storm zit het goed vast. De voorrand zit door de tape goed strak op je voorhoofd, sluit goed aan en er kan geen wind onderkomen.

Ik vind persoonlijk open wefts luchtiger en prettiger zitten dan geheel handgeknoopt. Zeker als je nog eigen haar eronder hebt. Open wefts sluit minder af dan handgeknoop, vind ik. Ik loop ook weleens in de regen met mijn haarwerk, maar omdat je speelt met je eigen haar erdoor merkt niemand iets raars op. Als je in de zee duikt moet je wel 100% zeker zijn die je haarwerk goed vastgeplakt zit, anders en.

Synthetisch haarwerk kan goed tegen de zon, vind ik. Afgelopen zomer veel in de zon gelopen en gezeten met mijn haarwerk, zon, zee, strand, mee gezwommen etc.; ik merkte geen kleurverschil, uitdroging of wat dan ook. Dat is volgens mij het voordeel van een synthetisch haarwerk. In de avond - als je bijv. gezwommen hebt - haarwerk 10 minuten in een sopje, de nacht laten drogen, de volgende ochtend weer een fris en schoon haarwerk én direct weer in het goede model !

Succes !

Laatst gewijzigd door Astrid26; 15 februari 2014 om 12:29
Astrid26 is offline   Met citaat reageren