Los bericht bekijken
Oud 19 april 2005, 20:37   #18
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hitman
Mijn Dermatoloog gelooft niet dat het door de Roaccutane komt omdat ik maar 10mg per dag slik (in het begin heb ik 30mg per dag geslikt en daar reageerde mijn lichaam gigantisch op. De dermatoloog vind het dan ook merkwaardig dat bij mij 10mg per dag al perfect werkt). En ook omdat ik zowel inhammen heb als dun haar achter op mijn hoofd. Ik begin een beetje te twijfelen. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik aan biotine per dag zou moeten slikken(hoeveel mg?) en na hoe lang je ongeveer een resultaat kan gaan zien? (ik slik nu namelijk 1mg per dag, 3 weken nu) Anders kan ik namelijk alvast gaan kijken naar andere oplossingen mocht het niet door de Roaccutane komen...

In ieder geval al erg bedankt voor de replay's die ik heb gekregen, het heeft me al aardig op weg geholpen
Het is zover ik gelezen heb, een feit dat isotretinoine (=roaccutane=accutane) invloed kan hebben op de biotine opnamen. Problemen bij deze opname, kunnen o.a. haarproblemen als gevolg hebben.

Je bent verder ook niet de eerste die haarproblemen heeft na het gebruik van roaccutane. Neem bijv. eens een kijke op http://www.ragforum.com, doe op dat forum een search naar "biotin" (Engels).

Geen idee of biotine suppletie ook daadwerkelijk gaat helpen.
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren