Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2006, 21:21   #14
popey
popeye
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Locatie: eindhoven
Berichten: 19
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Popey,
Als jij de diane wil, dan moet je die gewoon kunnen krijgen! Mijn apotheek heeft me ook ooit een generiek van de org. diane gegeven daar kreeg ik echt haarproblemen door. Ik heb op dit forum ontdekt dat de generieke versie(s) van de diane bij meer vrouwen voor (haar)problemen heeft gezorgd, vanwege het feit dat de hulpstoffen verschilden van de diane-35. Ik weet alleen dat de minerva incl. de hulpstoffen dezelfde samenstelling heeft. Maar dat neemt niet weg dat je dit doosje gewoon kunt omruilen voor de org. diane. Een apotheek kan die altijd voor je bestellen. (bij mijn apotheek ben ik, volgens hem de enige die per se de org. diane wenst, alle overige vrouwen zijn ik citeer, dus goed geholpen met de generiek) Ik heb daar volkomen lak aan en eis ook diane 35 van schering. Als je twijfelt, gewoon teruggaan ze kunnen 'm weldegelijk voor je bestellen hoor.
Kitty
ou na veel gepraat voor mekaar de echte hebben ze besteld en morgen kan ik hem ophalen, heb nu 1 maand de minerva geslikt maar voelde me er niet happy mee, wat als hij toch niet exact hetzelfde is als de diane, dus nu heb ik hem toch maar geregeld.
popey is offline   Met citaat reageren