Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2005, 11:05   #4
Bowser
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2005
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Bedankt voor de reacties als eerst

Heb nu een probleempje dat ik eigenlijk naar de kapper moet, haar wordt al wel weer te lang (ironisch I know), oren moeten ook weer vrij en achterop weer opgeschoren zoals ik het altijd heb.

Nu kan ik natuurlijk wel aan de kapper vragen hier rekening mee te houden en het is ook niet zo dat ik me voor de kapper zal schamen. Waar ik meer mee zit in hoeverre dit zich nog gaat ontwikkelen, als in hoeveel uitval ik nog ga krijgen.

Misschien dat ik beter gewoon direct alles eraf kan halen, dus gewoon kaal, zal enorm wennen voor mij zijn en weet eigenlijk ook niet of het mij staat


Ik had ook al aan de huisarts gevraagt of er momenteel geen onderzoeken lopen ofzo bij mensen die AA hebben. Heb er ook bij vertelt dat ik niet meteen een wondermiddel verwacht maar omdat er eigenlijk weinig informatie beschikbaar is over deze 'ziekte' zou ik mij best beschikbaar willen stellen dat men meer gegevens over patienten kunnen krijgen die ook AA hebben.

Maar er was volgens haar momenteel niets gaande dus, misschien dat er hier nog mensen zijn die een tip hebben.
Bowser is offline   Met citaat reageren