Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2013, 11:25   #1
alulu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 15
Geslacht:
van duta 0.15mg naar 0.25mg (Intermedica)

Beste lotgenoten,

Ik loop nu ongeveer 1,5 jaar bij intermedica waar ik om de 3 maanden duta 0.15mg voorgeschreven krijg.

Tot op heden prima resulaat behaald maar ik merkte vorige maand dat ik opeens weer een stuk meer haarverlies kreeg (ongeveer net zoveel als ik voor met medicatie begon) terwijl ik de duta enigszins regelmatig bleef slikken misschien hier en daar een dagje gemist maar dat zou toch niet moeten lijden naar acuut veel haarverlies??

Ik heb zojuist contact gehad met een arts van Intermedica en vroeg of ik kon overstappen naar een sterkere dosis dutasteride 0.25mg en bij mijn verbazing raadde hij het af maar accepteerde het uiteindelijk toch om me een sterker recept uit te schrijven na uitgelegd te hebben dat ik bewust was van evt risico's etc.

Mijn vraag aan jullie dus, wat is de ervaring naar sterkere dosis te zijn overgestapt en zijn de evt risico's op bijwerking vele male groter dan 0.15mg, de arts heeft me doen twijfelen want normaal zijn ze niet zo moeilijk met het voor schrijven van duta aan iedereen die er maar langskomt.

Ik zat zelf nog aan te denken dat als ik resultaat behaal dat ik over een aantal maanden de 0.25mg gewoon door 2en deel bijvoorbeeld, kan ik er ook wat langer mee, spul is nogal prijzig!
alulu is offline   Met citaat reageren