Los bericht bekijken
Oud 15 november 2013, 21:56   #42
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelenfleur Bekijk bericht
hallo Polydox en Eefje,

Ik weet dat de drempel hoog is, maar wacht niet te lang anders moet je een haarstuk of haarwerk nemen wat zeer light geknoopt is om het verschil niet te zien.
Een probleem met AGA is dat het haar zo slecht wordt op den duur ook aan de rand nog moeilijk iets is te doen. Dan zit je echt vast aan een stuk met onderknoping of wat ik prefereer een mooie lacefront. Kies voor goed haar wat onbewerkt en nog intact is. De haarstukken zullen minder guren en haren verliezen. Ook zit er veel verschil in de manier waarop het geknoopt is. Hier zitten voornamelijk de prijsverschillen in. Geinjecteerd haar in een stuk is mooi maar niet duurzaam, daar heb je er meer van nodig om mooi te blijven. En kies voor een haarstructuur die bij je eigen haar past dus geen chinees haar of birmeens haar (wordt ook veel aangeboden) op je eigen europese haar.
Wat betreft niet te lang wachten met de aanschaf van een haarwerk of haarstuk ben ik het met Fleur eens. Al draag je het eerst alleen maar thuis om te wennen, wordt je haar erger dan ben je al aan je haarwerk gewend!

Mijn AGA haar is in zeer korte tijd heel slecht geworden, dus ik heb bijtijds een haarwerk aangeschaft. Ik ging van redelijk nog wat haar naar veel haar; niemand heeft iets opgemerkt.
Zou ik nu pas een haarwerk kopen, dan ziet iedereen het gelijk; van niks naar veel haar

Fleur prefereert echt haar, maar het kan ook anders en goedkoper als je portemonnee het niet toelaat.
Ik draag nu sinds juni naar volle tevredenheid synthetisch haarwerken. Niemand kijkt raar naar mijn haar, merkt iets op of wat dan ook. Een goede 'haarwerk-kenner' zal misschien zien dat het een synthetisch haarwerk is, maar een 'leek' (zelfs 2 kapstertje) hebben niets door; alleen maar complimentjes over mijn mooie haar.

Moraal van het verhaal: Mooi zijn hoeft niet duur te zijn

Groetjes dames en pak & zet door !
Astrid26 is offline   Met citaat reageren