Discussie: Tips voor scholier
Los bericht bekijken
Oud 13 december 2013, 23:13   #14
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lavender Bekijk bericht
Aah, bedankt voor de tip! Hoe lang blijft die thinskin vastzitten? Kan je het erop laten zitten bij het zwemmen/douchen/slapen? Ik ga ook met de fiets naar school en moet er niet aan denken dat het er af vliegt... ik fiets nu meestal met capuchon en heb de kale plek met oogpotlood gecamoufleerd.
Je kunt het ook camoufleren met wenkbrauwpoeder. En als je zwart haar hebt, kan dat misschien ook met met verbrande kurk of houtskool of zwarte schmink ofzoiets. En daarna kun je er wat haar overheen kammen eventueel met gel. Daarvoor hoef je dus niet heel lang haar te hebben. En misschien kun je af en toe zo nodig een pet ofzo dragen als er fel licht op schijnt?

Een kale plek ter grootte van een twee euro munt ik noem ik een klein plekje, wearvoor een haarstukje volgens mij onnodig is en teveel moeite vraagt. En iedereen heeft wel iets aan zijn lichaam dat niet perfect is. Dus er is geen reden voor bezorgdheid. Als er gepest wordt op school is dat wel een probleem, maar daarvoor bestaan betere oplossingen dan dat iedereen probeert om er perfect uit te zien.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 13 december 2013 om 23:15
theo sluis is offline   Met citaat reageren