Los bericht bekijken
Oud 2 april 2019, 02:46   #24
kermak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 54
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joopie1 Bekijk bericht
Mijn haarlijn bestaat bijna uitsluitend uit 3 en 4 haar grafts. Ik scheer al enkele weken mijn haren kort(1mm). En denk dat ik dit voor de rest van mijn leven zal moeten doen. Ik had speciaal voor esteworld gekozen, daar zij toch zeker niet de goedkoopste zijn. En ik ging ervan uit dat zij in de haarlijn enkel 1 haar grafts gingen gebruiken. Blijkbaar is dit geen evidentie. Volgens Hidde moet ik geduld hebben, en kijken hoe het resultaat eruit ziet na 12 a 14 maanden.
Balen voor je man, ik zou enorm gefrustreerd zijn. Bij HWI zeiden ze tegen mij ook dat ze multi-grafts bij/op mijn haarlijn zouden plaatsen aangezien die sterker zijn. Ik ben geen deskundige maar dat leek me nogal vreemd aangezien als ik naar mijn haarlijn kijk toen ik nog een Griekse god was, ik toch echt enkele haartjes zag. Nu moet ik wel zeggen dat ik nooit met een loep of microscoop heb gekeken maar bij mensen die geen last van haaruitval hebben zie ik dit nog steeds.

Bij Beauclinic moest de arts hier een beetje om lachen, hij gaf aan dat multi-grafts inderdaad sterker zijn en logischerwijs meer zullen dekken, maar eenmaal geplaatst op je haarlijn ziet het er uiteindelijk niet natuurlijk uit.
kermak is offline   Met citaat reageren