Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2020, 12:47   #24
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Beste Dexter,

Thanks voor je update! Het mooie vind ik juist bij jou dat het (hoe tegenstrijdig dit ook klinkt) niet opvalt dat je een HT hebt gedaan. T mooie is mijn inziens dat alles straks tegelijk gaat groeien, want alle grafts waren bij jou zowat tegelijk uitgevallen en is er nog weinig over.
Ik denk dat jij vanaf maand 3.5 in 1x een DIKKE boost krijgen van haargroei overal.

Bij sommigen zie je idd dat meer grafts blijven zitten terwijl een ander deel gelijk uitvalt, of de ene kant meer groeit dan een andere kant, etc. etc. Maar zo krijg je een geruime tijd veel ongelijkheid en een meer klein trapgewijze groei, wat er raar en onnatuurlijk uit ziet.

Het is maar hoe je naar kijkt, een positieve mindset is voor veel dingen goed. Dus positief gezien denk ik dat jij vooral vanaf maand 3 in 1x een snel groeiproces zal krijgen, maar tot die tijd weinig gaat merken.. Positief is dat in de zin dat het er nu uitziet dat er geen HT is gedaan en straks ineens heel snel een mooie bos gaat krijgen.
Maargoed zo kijk ik er naar. Kijk ook even naar de updates van anderen van deze week op het forum, zoals bij 1500 grafts prohair van wtfisdit. Ik zie daar een soortgelijk proces, van weinig, rustige progressie tot ineens al een goede bos op 4 maand

Succes met je verdere progressie!
Haarklaas is offline   Met citaat reageren