Los bericht bekijken
Oud 5 april 2005, 14:53   #13
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Ik heb er het eea over gelezen en het klinkt interessant.
Elidel + een groeistimulant + duta zou weleens een hele goede combinatie kunnen zijn.
- Het immuunsysteem wordt plaatselijk inactief gesteld, waardoor de follikels niet meer aangevallen worden.
- groeistimulant kan zijn werk doen, omdat het geen hinder meer heeft.
Inderdaad Jaapie.

In feite is Elidel de eerste echte anti-inflammatory. Ketoconazol werd lang onder de anti-inflammatory geschaard maar blijkt nu toch een AR-blocker te zijn. En RK19 is natuurlijk een scam.

Het is niet onlogisch om te denken dat een goeie anti-inflammatory in combinatie met een 5AR-remmer magistrale resultaten oplevert (en dan heb ik het over echt FLINKE hergroei). Als je dan ook nog eens een groeistimulant (zoals minox) erbij gooit heb je toch goeie papieren.

Maargoed, het blijft theoretisch gezwam als niemand het gaat testen.

Ik zou zeggen dat je binnen een maand al beginnend resultaat zou moeten kunnen zien. Dit omdat het een krachtig topisch middel is en dus direct op de plek waar het moet aan de slag gaat. Maar beter is om een termijn van minimaal drie maanden aan te houden, omdat het herstel van geruineerde haarzakjes lang kan duren.

Den Oli, hoe vaak moest jij Elidel toepassen voor je eczeem? Wat staat in de bijsluiter? Dagelijks?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren