Discussie: Castratie
Los bericht bekijken
Oud 8 november 2006, 20:05   #52
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donny
Hoi,

Las het castratieverhaal van Stig en kreeg er koude rillingen van! Weet iemand of ie dat gedaan heeft of hoe het met hem is? Hij klonk nogal depressief over zijn problemen namelijk..

Donny, die liever kaal is dan geen man meer.
idd die post is echt te erg:

Citaat:
Ja ,dat klopt . Castratie voor je puberteit en je zal nooit kaal worden .Castratie na je puberteit stopt het kalingsproces en er is zelfs hergroei mogelijk .Dit is afhankelijk van je haarsituatie . Of er nog leven zit in je haarwortels . Ik ben al een behoorlijke tijd bezig mezelf chemisch te laten castreren , maar vang tot nu toe bot bij mijn huisarts .Ook chirurgische castratie onderzocht ,maar in Nederland doet men er erg moeilijk over ,reageert alsof je niet goed snik bent .In Thailand (Phuket) doen ze het wel voor je ,kost ongeveer 5000 dollar. Ben al aan het sparen.....
hoop niet dat hij het gedaan heeft, want het lijkt me dat hij dan na een paar maand als hij niet meer opgewonden kan raken van een vrouw helemaal depressief wordt.

ach, als het echt te erg word dan moet je je kop gewoon kaal scheren of een mooi haarwerk nemen.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren