Discussie: Ik ga voor MHP!
Los bericht bekijken
Oud 23 november 2017, 17:09   #2
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Hoi Hanneke,

Je bent de eerste vrouw die ik hier tegenkom die kiest voor MHP, mag ik je vragen wat je ermee wil bereiken? Gaat het erom je hoofdhuid donkerder te maken zodat die minder tussen je haar door 'schijnt'?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanneke49 Bekijk bericht
Hallo dames.
Al 30 jaar heb ik AGA. Ben nu 60, en het is al een poosje redelijk stabiel. Ik voeg een foto bij van de situatie nu. Ben 30 jaar geleden info wezen inwinnen over transplantatie, was toen nog vrij nieuw en prijzig, er werd gesproken over 20.000 gulden! Dat was niet weggelegd voor mij, dus heb ik t proberen los te laten.
Maar bij AGA is transplantatie toch sowieso niet handig, vanwege het voortschrijden van het proces?

Citaat:
In de loop vd jaren werd het wel erger en had ik er wisselend wel/niet veel moeite mee. Vorige maanden dacht ik: en nu ga ik onderzoeken wat wel/niet mogelijk, en dan neem ik definitief een beslissing . Haarwerk is voor mij geen optie. Ik wandel en fiets graag als t flink waait, bovendien heb ik t al gauw erg warm.
Vind ik geen heel sterke argumenten tegen een luchtig haarwerk dat stevig op je hoofd zit, heb je het wel eens geprobeerd? Bovendien lijkt mij dat er weinig mensen zijn die heel erg op jouw hoofd(huid) gaan letten als je in de harde wind voorbijloopt of -fietst.

Citaat:
<...>Transplantatie ga ik dus niet doen. Ik vind het te ingrijpend, resultaat is nog af te wachten. En ik ken mezelf :sta dan elke dag voor de spiegel, en ik wil niet dat het een obsessie word!
Groot gelijk daarin.

Citaat:
<...> Maandag is mijn eerste behandeling, en al vind ik het toch best spannend, ik heb er zin in!
Zeker spannend, ik ben heel benieuwd hoe het je bevalt! Succes!

Groetjes, Carla
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren