Los bericht bekijken
Oud 21 september 2006, 14:46   #21
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foija
Oké ik zal me even voorstellen.

Ik ben een vrouw van 37 jaar en ben vandaag bij Dr. Boersma in het Amphia Ziekenhuis in Breda geweest. Hij vertelde me dus ook dat ik Alopecia Androgenetica had, duidelijk voor hem.
Ik heb vanaf ongeveer 18 jaar ook al een heel dun plekje voor op mijn hoofd, maar kon dit altijd goed camoefleren met mijn haar naar achter en in een klemmetje. Ook ik heb altijd een hekel aan de spiegel, overal. Altijd maar kijken of het niet zichtbaar was. Na eigenlijk aandringen van mijn omgeving heb ik mijn haren laten knippen en kon ik dus geen klemmetje meer in met als gevolg dat ik het nog beter kon zien maar ieder ander dus ook. En dan krijg je alsmaar te horen: jeetje jij hebt wel heel dun haar van boven hé. Ja hallo net of ik dat niet weet. Maar op zo'n moment zou je de grond in willen kruipen, vreselijk.
Na het nieuws van de dermatoloog heb ik wel wat traantjes gelaten, moet het allemaal nog goed verwerken. Hij heeft me nu doorgestuurd naar Intermedica in Geldermalsen. Moet over een paar weken daar heen.
Hoi Foija, welkom.

Als ik je een tip mag geven: lees deze thread door en zeg die afspraak bij Intermedica af. Typisch Ids Boersma: je gaat gewoon naar het ziekenhuis, en de vervolgafspraak die gepland wordt gaat direct via zijn privékliniek wat meer $$$$ cash voor Boersma betekent.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren