Los bericht bekijken
Oud 30 november 2008, 18:54   #6
madelieve
HaarWeb lid
 
madelieve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 229
Hallo Mouchke,
Ja, ik was en ben ook zeer aangeslagen. Ik had niet in de gaten dat het zo zeldzaam is en ook dacht ik echt dat ik even een pilletje kon slikken om er snel van af te zijn. Ik heb het gekregen toen ik een flinke 'griep' (5 mnd geleden) had en daarbij een behoorlijke ontstoken koortslip. Ik was echt doodziek en mijn haar begon met strengetjes tegelijk uit te vallen, de huisarts nam het niet serieus en ik heb hem zowat gedwongen om een verwijsbrief voor de dermatoloog. Die nam het uiterst serieus en vroeg me of ik afgevallen was en of ik nog koorts had en of ik me ziek voelde (ja dus). Naast de voorgeschreven medicatie raadde hij me ook aan om voorlopig multivitamines te slikken. Ik zie na al het pillen geslik nog niets groeien op die kale plekjes helaas en ik ben iemand die graag zelf het heft in handen neemt, vandaar dat ik dacht, dan maar meteen een haarstukje. Het gekke is dat ik me er nu zelfs op verheug. Ik heb geen cortisone spuiten gehad, dat zal ik in februari wel even aankaarten bij de dermatoloog. Maar....ik heb geen nieuwe kale plekjes gekregen, dus ik denk dat het stabiel is nu. Enne....mij noodhaarstukje, lijkt nog nergens op, helaas. Mouchke, hopelijk blijft het bij jou ook stabiel en kun je de plekjes blijven verdoezelen en wellicht ben jij verder in het bezit van een prachtige haardos! Groetjes en laat je feestdagen niet vergallen en verlies de moed niet.
__________________
Madelieve
madelieve is offline   Met citaat reageren